MOODLE
VIDEO
DIENYNAS
VISAGINO
TECHNOLOGIJOS IR VERSLO
PROFESINIO MOKYMO CENTRAS
ISO9001
Pagrindinis Naujienos Mūsų centro pedagogai Vokietijoje ruošėsi socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų integracijai į Lietuvos profesinį mokymą

Mūsų centro pedagogai Vokietijoje ruošėsi socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų integracijai į Lietuvos profesinį mokymą PDF Spausdinti Email
Antradienis, 06 Gruodis 2016 10:58

Lietuvos profesinio mokymo įstaigose daugėja imigrantų, norinčių mokytis amato ir įsitvirtinti šalies darbo rinkoje, plečiasi kitų kultūrų mokinių ratas, daugėja socialiai pažeidžiamų asmenų – mokinių iš asocialių šeimų, vaikų iš globos namų, buvusių kalinių.
Prognozuojama, kad ateityje socialinės atskirties ir kitų kultūrų profesinio mokymo asmenų skaičius augs, tad būtina kelti mokytojų ir švietimo įstaigose dirbančių specialistų kvalifikaciją, kad išvengtume sunkumų integruojant minėtus asmenis į ugdymo sistemą.

Atsižvelgiant į šiuos argumentus Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centas (VTVPMC) parengė projektą, kurio tikslas – pasiruošti ir vykdyti socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų integraciją į Lietuvos profesinį mokymą, pasisemti žinių ir praktinių gebėjimų iš patirtį turinčių ES šalių.
Vokietija – vienas didžiausių Europoje įvairių tautinių kultūrų centras, kurio profesinio mokymo švietimo sistema jau prisitaikiusi sprendžiant problemas, susijusias su kitų kultūrų ir socialinės atskirties asmenų įtraukimu į mokymą, darbo rinką ir šalies kultūrą.
Lapkričio 13 – 19 dienomis į šią šalį pasisemti žinių profesinės stažuotės vyko Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro socialinė pedagogė Nijolė Gimžauskienė, mokymo dalies administratorė Natalja Bojarun, etikos mokytoja metodininkė Lidija Manuškina, ir dar 8 dalyviai iš Kauno taikomosios dailės mokyklos, iš kitų Lietuvos profesinio mokymo centrų. Projekto dalyviai aplankė Chemnitzo miesto profesinio mokymo centrą “F+U Sachsen gGmbH”, taikantį dualinę profesinio mokymo sistemą ir susipažino su minėtų grupių profesinio mokymo integracijos modeliais, aktualių metodikų taikymu.
 Taip pat projekto dalyviai aplankė “Benedict” mokyklą, kuri dalyvauja imigrantų integracijos procese. Šioje mokykloje vedamos kalbos pamokos, supažindinama su šalies kultūra, vyksta kiti integraciją lengvinantys mokymai.
Mokytojams didelį įspūdį paliko neįgaliųjų integracijos ir užimtumo centras Zwickau mieste. Šiame centre žmonės turintys skirtingo tipo negalias, mokomi profesijų pagrindų, lavinami jų socialiniai įgūdžiai. Centre dirba mokytojai, socialiniai pedagogai, psichologai, visų šių specialistų bendras tikslas – sumažinti neįgaliųjų žmonių atskirtį visuomenėje.
Patirtis, įgyta stažuotėje, neabejotinai suteiks projekto dalyviams pasitikėjimo savo jėgomis dirbant su socialinės atskirties asmenimis bei kitų kultūrų mokiniais.
Pedagogų stažuotė finansuota iš Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro parengto projekto “PEDAGOGŲ PASIRUOŠIMAS SOCIALINĖS ATSKIRTIES IR KITŲ KULTŪRŲ ASMENŲ INTEGRACIJAI Į LIETUVOS PROFESINĮ MOKYMĄ” (NR. 2016-1-LT01-KA102-022928) finansuoto iš Europos sąjungos lėšų.

 

Nuotraukų galerija

 

1
1 1
2
2 2
3
3 3
4
4 4

Atnaujinta Trečiadienis, 07 Gruodis 2016 10:27