MOODLE
Pagrindinis Naujienos Suvirintojų stažuotė Čekijoje

Suvirintojų stažuotė Čekijoje PDF Spausdinti Email
Pirmadienis, 27 Vasaris 2017 08:57

2017 m. vasario mėnesį trys mūsų centro suvirintojų profesijos mokiniai Rimgaudas Padvaiskis, Erikas Šaukštel ir Mindaugas Talačka turėjo galimybę stažuotis Ostravos miete, Čekijoje. Šią galimybę jiems buvo suteikta pagal Erasmus+ programos projektą „Modernios technologijos suvirinimo sektoriuje“ (Nr. 2016-1-LT01-KA102-022843).

Kelionė į Ostravą prasidėjo Vilniaus oro uoste, kur susitikome su lydinčiomis mokytojomis ir  mokiniais iš kitų mokyklų.  Krokuvos oro uoste mus pasitiko vedėja, kuri nugabeno mus į Ostravos svečių apartamentus.
Dirbome  firmoje "HLIMONT",  didžiausią darbo laiko dalį praleisdavome dirbdami su pjovimo staklėmis , ir virindami rankiniu lankiniu ir pusautomačiu.  Darbas buvo labai atsakingas, turėjome dirbti be klaidų, nes mūsų pagaminti metalo ruošiniai buvo parduodami kitoms kompanijoms. "HLIMONT" firma liko patenkinta mūsų darbu. Darbą pradėdavome 7.30 al. , dirbome iki 15 valandos .
Laisvą laiką praleisdavome turiningai , apsilankėme muziejuose, susipažinome su Čekijos kultūra ir istorija. Buvome nuvykę į Prahą , kur pamatėme nemažai nuostabių vietų.  Aplankėme Prahos astronominį laikrodį , kuris yra vienas iš seniausių ir sunkiausių  sukurtų laikrodžių. Jis pirmą kartą buvo paleistas 1410 metais. Aplankėme Prahos pilį, senamiestį , Karolio tiltą ir pagrindinę miesto aikštę. Be darbo ir kultūrinių ekskursijų turėjome galimybę ir sportuoti.
Stažuotė man labai patiko , kadangi teko dirbti labai atsakingą darbą. Įgijau daug praktinių įgūdžių , kuriuos galėsiu panaudoti ateityje. Likau patenkintas apgyvendinimu ir maitinimu. Susipažinau su Čekijos kultūra , pamačiau nuostabų miestą - Prahą. Dar labiau patobulinau savo anglų kalbos žinias.