Asmuo, įgijęs informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko kvalifikaciją, galės dirbti informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose.
Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko tipinės darbo priemonės: programinė ir techninė įranga, tinklo valdymo programinė įranga ir įrankiai, diagnostinės programos, testavimo įrankiai, komunikacinė ir ryšių įranga. Dirbama individualiai ir (arba) komandoje, galimas lankstus darbo grafikas, nuotolinis darbas.
Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikas savo veikloje vadovaujasi darbuotojų saugos ir sveikatos, ergonomikos, darbo higienos, priešgaisrinės saugos ir aplinkosaugos reikalavimais.
Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikui svarbios šios asmeninės savybės: kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas, dėmesio koncentracija.