Naujienos

LINPRA kartu su Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centru organizavo intensyvų mokymų ciklą „Techninis aptarnavimas Pramonėje 4.0.“

2024-04-26

Balandžio 25 d. LINPRA kartu su Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centru organizavo  intensyvų mokymų ciklą „Techninis aptarnavimas Pramonėje 4.0.“ Mokymus vedė Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas Denis Udovičenko ir automatinių sistemų mechatronikos profesijos mokytojas Aleksandr Nechaičik. Mokymų dalyviai įsigilino į naujausias technologijas ir jų taikymą gamybos procesuose. Buvo akcentuojamas didelis naujųjų technologijų potencialas prižiūrint gamybos linijas, jutiklių reikšmė duomenų rinkimui apie įrangos būklę, ir praktiniai (IoT) naudojimo pavyzdžiai gedimams prognozuoti bei techninės priežiūros tvarkaraščiams optimizuoti.
Didelio dėmesio sulaukė naujų technologijų panaudojimas gamybos linijų priežiūroje. Dalyviai sužinojo, kaip automatizacija ir interneto ryšio įrangos (IoT) integracija leidžia nuolat stebėti gamybos procesus, greitai identifikuoti problemas ir netgi automatiškai spręsti gedimus, sumažindami žmogiškojo veikimo intervenciją.Kitas svarbus mokymų akcentas buvo skirtas jutiklių vaidmeniui, renkant duomenis apie įrangos būklę. Dalyviai suprato, kaip jutikliai, integruoti į gamybos įrangą, gali nuolat sekti skirtingus parametrus, leisdami prižiūrėtojams anksti identifikuoti potencialias problemas ir išvengti rimtų gedimų.
Be to, buvo aptarti IoT panaudojimo pavyzdžiai, skirti gedimams prognozuoti ir techninės priežiūros tvarkaraščiams optimizuoti. Dalyviai išmoko, kaip duomenų analizė gali padėti numatyti gedimų atsiradimą ir sudaryti tvarkaraščius remontui ar priežiūrai, išvengiant gamybos sustojimų ir netikėtų remonto darbų.
Šie mokymai buvo ne tik teoriniai, bet ir praktiniai. Dalyviai turėjo galimybę tiesiogiai dirbti su naujausia įranga, išmokti ja naudotis efektyviai ir įgijo praktinių įgūdžių, kuriuos galės taikyti savo kasdieniniame darbe. Tai buvo puikus pavyzdys, kaip modernios technologijos gali būti efektyviai integruojamos į mokymo procesą, siekiant padidinti dalyvių pasirengimą ateities iššūkiams ir išlaikyti konkurencinį pranašumą pramonėje.